Friday, 19 August 2011

aidilfitri menjelma lagi

kebomm kebabom!!!!
camtu lah memekaknya bunyi mercun kat kawasan rumah aku ni....memang pedup je dengar diorang semua main!!!!!!!!....tak ape la nak raya kan?kalo sunyi je tak best la pulak.

Macam biasa la,nak dekat raya ni kalau kita bukak radio mesti dengar lagu raya je...so kat sini pun aku nak dengar lagu raya kesukaan aku(padahal tak tahu nak tulis apa kat entri ni)