Banner created with MyBannerMaker.com

Thursday 9 June 2011

facebook atau masa depan?

 Dah lame gila tak update blog ni,sampai ada orang yang komen!hahaha(harap maaf kepada beliau tu).kali ni nak citer pasal satu-satunye bende paling dasyat akan aku buat(bukan terjun bangunan ye),aku dengan rasminya akan men deactivated akaun facebook aq!
 Jadi,kepada mereka yang mungkin sedih dengan keputusan aku yang hebat ni harap jangan risau ye!!akaun ni tidak akan di deactivated sebaliknya akan hanye aku biarkan tanpa dibuka untuk 4 bulan ini.
akaun ni aku takkan private sebab nanti takot ada yang rindu nak tengok muke aku kan(mana la tau...hahaha)jadi,korang boleh la bukak-bukak gamba aku yang hensem ni.
 Tujuan aku tak nak main FB lagi sebenarnye nak concentrate kat study aku yang semakin hari semakin hancos dan hancos!aku fikir kalau satu hari 3 jam aku main fb sebelum ni,mungkin aku dapat tukar masa tu untok study atau buat aktiviti dengan family dan kawan-kawan aku.Aku rasa mungkin ni antara cara terbaik untok menjamin masa depan aku yang aku rasa makin hari makin gelap ni.Aku tak nak lagi jadik student yang boleh digelar sebagai blurrr!!!aku nak jadik student yang gile pandai!!!
 So,kepada keluarga,cikgu2 aku n member2 tolonglah bantu aku yang lemah ni....marah la kat aku kalau aku buat bende yang salah!!!sebab aku ni x dapat bezakan bende yang salah atau betul.SAYA HANYA INSAN LEMAH YANG SUKA MAKAN NASI...hahahaha



p/s:ingat FB tu aku online pada waktu tertentu je oke!bulan 8 ni sekali(ada hari penting!!!hehehe)dan time raya nanti kot...

No comments:

Post a Comment