Banner created with MyBannerMaker.com

Friday 27 May 2011

duniawi...

yesss!!!akhirnya dapat jugak aku main game.
              2 minggu yang amat menyeksekan hati,fizikal dan rohani aku bila tak dapat main game ni sebab ada periksa pertengahan tahun yang amat memeningkan urat2 kat tangan dan otak aku!!
              hari ni je aku dah 2 jam main game ni tanpa henti!!!dah abes dalam 4 mission tau!!!tapi lepas main sekali siap la....mula la gian tahap gaban level 20 nak main balek esoknyer.pastu siaplah bil elektrik rumah aku melambung-lambung(kalah meter air paip laju die!!!!)
              tapi semua ni hanya hiburan duniawi sahaja,lepas ni aku akan try nak kurangkan main menatang ni!!!betol la cakap akak aku, "study lebih penting dari game".so,aku akan main menatang ni hanya pada waktu tertentu je(hari cuti,time tension,dalam mimpi,etc.)
              tapi aku still tak saba menanti sume mission yang ada dalam game ni abes....coz laptop ni pon dh start berat dan berat!!!huhuhuhu

No comments:

Post a Comment