Banner created with MyBannerMaker.com

Saturday 28 May 2011

rempit lah diwaktu,tempat & cara yang betul

hari ni aku tetibe nak tulis pasal masalah rempit ni,
   rempit ni kirenyer boleh dikategorikan sebagai sumber ekonomi negara,kerana.............ramai yang mati eksiden(so majulah industri kain kapan dan batu nisan..hu4).Ada banyak tempat atau port-port race diorang,macam kat highway,kat tengah jalan n tepi jalan???(yang dah eksiden la).
  tapi kalo kite pikirkan mmg terlampau banyak akibat apabila merempit ni,ye la...bayangkan bile tengah syok-syok rempit tu tiba-tiba tayar pecah ke,kan x sia-sia dh cium jalan tar!!!orang cium mak bapak la lagi bagos la.
  tapi kalo anda ni memang hidup dah tak paham bahase melayu(tetap nak rempit gak!!!!)teruskan lah minat anda tu....tapi rempit mesti pakai motor sendiri ye!!bukan motor abang atau ayah ye...aku sendiri pon penah gak join gejala merempit ni,tapi aku buat kecil-kecilan je!aku selalu race dengan membe-membe sekolah aku je.....itupun kitorang rempit paling laju pon 140km/h je...(...hu4)
  rempit macam aku ada cara dia,aku mengamalkan rempit yang selamat dengan race kat jalan-jalan yang sunyi,tak ada kenderaan lain,pada waktu-waktu bukan puncak dan dikawasan jalan yang cantik(x berkawah-kawah la maknenyer)....dan menggunakan motorsikal yang terjamin status halalnya!!!(selamat la untok ditunggang...ada brek yg ok ye)sehingga sekarang aku selalu merempit dengan berhati-hati kerana bak kempen kerjaan tu "tungganglah dengan selamat,ingatlah orang yang tersayang".

p/s:majulah rempit untuk industri kain kapan dan batu nisan negara!!!

1 comment:

  1. bkn ko kate tdik klau nak merempit gune moto sndri ke??...ko gune moto sndri ke??

    ReplyDelete