Banner created with MyBannerMaker.com

Saturday 21 May 2011

hasil yg boleh dibanggakan!

                                               (seminggu lps kuar showroom)
  Ni nak citer sket psal saga oren ni(ade org cakap warna merah ni...),actually kete ni abah aku yg punyer.beli tahun 2006 kot...time nk raya(raya balik kampung kete baru seyh!!!).pastu dlm masa sebulan yg pertama tibe2 aku ade idea nak modified kete ni...coz aku tgk kete ni same je ngan saga orang lain!!!
  kat situ la start hobi aku ni,first2 sekali aku pergi tukar tinted die(kasik garang sket!!!rabak rm300)pastu aku tuka la macam lagi sampai sekarang...skang ade la berubah sikit bentuk die(x same dah ngan kete saga orang yang dok kat area rumah aku ni...hahaha).....dan duit yg dh ditelan????hahahaha soalan yg x perlu ditanye(pham2 jela)
  tapi sume duit yg aku abiskan tok modi kete ni(sampai sanggup  tak makan time rehat kat sekolah!!!simpan duit punyer pasal...)mmg banyak!!!sampai ada orang cakap membazir...tapi nak buat camne,dah minat la!!!tapi memang puas bila ada orang puji kereta ni...hahahaha:)

No comments:

Post a Comment