Banner created with MyBannerMaker.com

Sunday 22 May 2011

rakyat MALAYSIA memang kreatif

*sebelom anda membaca entri ni,diharapkan anda tidak akan menjadi terkejot tahap beruk ye!

    jika anda lihat gambar kereta di atas secara sekali imbas mungkin anda akan mengatakan ianya merupakan kereta spesis subaru impreza kan???klik disini jika anda tak tau kete apekah impreza itu(kereta sorong ke???)sebenarnya kereta diatas merupakan salah sebuah kereta nasional kita iaitu PROTON SAGA LMST.(readers respons:OMG/nak menipu pon agak-agak la!!!)
    tak ade keje la aku yang hensem ni nak menipu korang sume!ni memang kereta proton saga la.sebenarnya aku terjumpa gambar kereta ni kat facebook seorang lelaki yang hensem(tapi aku lagi hensem...hak3).lepas tengok gambar ni aku dapat sahkan yang memang rakyat MALAYSIA ni memang kreatif-kreatif belaka!!!ade je idea diorang nak menjadikan kereta diorang lain daripada yang lain...ada yang boleh buat kereta diorang jadik cam transformers pon ada...(nampak tipunyer!!!)
   ALAMAK!mentol kat kepala tiba-tiba dh tak kelip-kelip lagi la.idea nak menulis tibe-tibe dah tak ade!!!so sampai kat sini je la aku nak merepek ya,diharapkan tidak ada yang sakit jantung tengok gambar kereta diatas....(readers:dah la...berenti la merepek budak oiii!!!)

No comments:

Post a Comment